به علت بارش برف، تردد در جاده سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و سایر جاده‌های استان به علت بارش باران، لغزنده است.
کد خبر: ۷۰۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ 16 January 2019

تابناک فارس به نقل از شیرازه: رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: به علت بارش برف، تردد در جاده سپیدان به یاسوج و سپیدان به اقلید فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و سایر جاده‌های استان به علت بارش باران، لغزنده است.

سرهنگ دهقانی افزود: هم اکنون همه جاده های فارس باز است.
وی به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و با توجه به لغزنده بودن جاده ها، فاصله طولی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه به رانندگی ادامه دهند.

کارشناس اداره کل هواشناسی فارس با اشاره به بارش برف و باران در مناطق مختلف استان فارس، اظهار داشت: در حال حاضر محورهای سپیدان _ اقلید، سپیدان _ یاسوج و خسروشیرین آباده برفی است.
احمدی با بیان اینکه در محورهای کازرون، خرم بید، رستم، بوانات، اقلید، دشت ارژن و مرودشت شاهد بارش باران هستیم، عنوان کرد: همه محورهای برفی و بارانی فارس باز است و ترافیک به صورت روان در جریان است.

کارشناس اداره کل هواشناسی فارس گفت: سامانه بارشی اخیر که از امروز، ۲۵ دی وارد استان شده است سبب بارش بیشترین میزان باران در شهرستان‌های سپیدان با ۳۶ و نور آباد ۱۷ میلی متر باران شد.
علیزاده افزود: میزان بارش در مناطق مختلف فارس به شرح زیر است.
اقلید: ۱۰
ایزدخواست: ۲
بوانات: ۱
تخت جمشید: ۴ دهم
نور آباد: ۱۷
درودزن: ۱۳
زرقان:۶ دهم
سروستان: ۶ دهم
شیراز: ۱
صفا شهر: ۲
کازرون: ۲

این سامانه بارشی تا امروز صبح فعال است و پس از خروج سامانه بارشی دیگری وارد استان می شود.

برچسب ها: جاده ، برف ، تردد ، زنجیر چرخ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار